fredag, mars 28, 2008

Vårstädning

Som min fästmö skrivit håller vi för närvarande på med vårstädning hemma. Allt möjligt skräp i garderober och förråd som vi samlat på oss under åren rensas ut. Det är helt otroligt vad mycket värdelöst skit man har liggande bara för att man inte kommit till att kasta det. Samtidigt är det alltid kul att gå genom gamla lådor och hitta intressanta saker man glömt att man hade.

I övrigt är läget sig likt för det mesta. Fortfarande jobblöst, och dem jobbansökningar jag skickat får bara nej-svar tillbaka. Men det är bara att ligga i och fortsätta söka! Jag kan i alla fall glädja mig med att det verkar som om jag är medlem i landets billigaste a-kassa.

På sistone har jag främst sysselsatt mig med att skriva ihop ett helt nytt system för rollspel. Mer om det kommer kanske senare.

Inga kommentarer: