torsdag, juni 19, 2008

Det körde visst ihop sig lite...

...dagens körlektion var nämligen inställd. (*Canned laughter*) I tisdags var jag och fästmön ute på våra första trafikskoleledda körövningar, vilket gick rätt bra. Det var meningen att jag skulle ut igen idag, men det blev inte av. Vi får fortsätta med det nästa tisdag.

I övrigt pågår det inte så mycket i livet just nu. Jobbläget påminner för tillfället mest om Gobiöknen i vintern, men det är ju semestertider nu så det händer väl inte så mycket inom företagen. I morgon är det dessutom Midsommarafton, och då ska vi ut i Tvärskog igen och glömma bort bekymmer och besvär.

Wii Fit-brädan får mycket användning också. Jag försöker få in en daglig träningspass, och enligt den så har mitt BMI minskat från 26,7 till 26,1 sen jag började nästan två veckor sen. En liten minskning, men framsteg är det ju.

Så lite skamlös reklam: Fästmön har lagt upp ett antal somriga bilder som hon gjort till salu på sin blogg. Kolla gärna in dem här.

Inga kommentarer: